Kas yra Vidinis SEO?

Vidinis SEO (on-page) – tai praktika, kurią galite naudoti siekdami optimizuoti savo tinklalapius, kad paieškos sistemose jie užimtų aukštesnes pozicijas. Galvokite apie tokias strategijas, kaip raktinių žodžių įtraukimas į antraštes, URL adresus, turinį, paveikslėlius, vidines nuorodas ir pan.

Kodėl svarbus puslapio SEO?

Jei norite išmokti SEO, „on-page“ yra vienas iš esminių aspektų, į kuriuos reikia atsižvelgti.

  • Kai naudotojas įveda užklausą, „Google“ pateikia geriausią rezultatą, remdamasi aktualiausiais tinklalapiais.
  • Kad turėtumėte galimybę patekti į šiuos rezultatus, turite optimizuoti savo svetainę pagal konkrečius raktažodžius.
  • Puslapio SEO neapsiriboja raktinių žodžių įtraukimu į tinklalapių turinį. Čia galima nuveikti kur kas daugiau.
  • Google nori pateikti naudotojui tinkamiausią paieškos rezultatą pagal jo užklausą, todėl algoritmai nuskaito ir kitą atitinkamą jūsų tinklalapių turinį. Jei jūsų puslapyje rašoma apie orus ir neminite orų prognozės, „Google“ žino, kad greičiausiai yra svarbesnių rezultatų, kuriuos galima pateikti pagal konkrečią užklausą.
  • Jūsų tinklalapių atitikimas tam tikriems raktažodžiams ir užklausoms yra esminė puslapio SEO dalis.
  •  Kurdami turinį turėtumėte tam skirti daug dėmesio; priešingu atveju jūsų svetainei bus sunku pasiekti aukštas pozicijas paieškos sistemose.

Kas yra naudotojo ketinimas?

Vartotojo ketinimas (arba paieškos ketinimas) – tai priežastis, kuri paskatino asmenį naudotis „Google“ ir atlikti paiešką.

Norint sukurti optimizuotą turinį, labai svarbu suprasti šį poreikį, ir iš tikrųjų naudotojo ketinimų tyrimas tapo svarbiausia svetainės SEO užduotimi.

Naudotojo ketinimų patenkinimas taip pat reiškia, kad reikia gerinti naudotojo patirtį (įskaitant pagrindinius žiniatinklio gyvybinius parametrus), o tai gali padėti pailginti buvimo laiką ir sumažinti atmetimo dažnį.

Paieškos ketinimai skirstomi į tris makrolygius:

  1. Informacinė, kai naudotojas domisi informacija tam tikra tema.
  2. Transakcinis, kuris susijęs su naudotojų, ketinančių ką nors atlikti (pavyzdžiui, įsigyti produktą ar paslaugą arba atsisiųsti failą ar programinę įrangą), paieškomis.
  3. Navigacinė identifikuoja poreikius tų, kurie ieško informacijos konkrečiame kontekste arba ko nors konkrečioje svetainėje.

Iš to išplaukia, kad:

Gerai suprantant naudotojo ketinimus, parenkami ir nukreipiami tinkami raktažodžiai.

Žinant naudotojo ketinimus visuose pirkėjo kelionės etapuose, galima kurti turinį, nukreipiantį naudotoją į kiekvieną konkretų žingsnį.

Supratus paieškos ketinimus, galima sutelkti dėmesį į tai, kaip suteikti naudotojams tai, ko jie nori, ir taip padidinti konversijos tikimybę.

Teisingai nustačius naudotojo ketinimą, SEO ir CRO rezultatai pasiekiami daug natūraliau. Sutelkite dėmesį į naudotoją, o visa kita ateis kaip rezultatas. Jei SEO atrodo sudėtingas visada galite kreiptis į SEO paslaugas ir gauti SEO pasiūlymus.

Aukštyn